Header

صفحه اصلی  |  نمونه کارهای طراحی و صفحه آرایی   |   ارزشگذاری فیلم ها   |   درباره من   |   تماس با من

یادداشت ها: بهترین ها | جشنواره فیلم فجر | داستان کوتاه | سریال | سکانس ماندگار | سینما خاطره | گفتگو | ورزشی | یادداشت فیلم

جستجو (یادداشت ها، فیلم ها، طراحی ها  

شنبه 16 خرداد 1399

New Page 1
AhmadShahvand.com - Advertise

 

جدیدترین مطالب

  غافلگیری در ایستگاه پنجم / یادداشتی بر فیلم «آتابای»

  یادت به خیر مربی / یادداشتی بر فیلم «خروج»

  تر و تمیز و شیک اما فاقد روح / یادداشتی بر فیلم «روز صفر»

  کار عشق یه عمره، کار نفرت یه لحظه * / یادداشتی بر فیلم «خون شد»

  یک گام تا رستگاری / یادداشتی بر فیلم «مغز استخوان»

  تولد دوباره یک ژانر مهجور در سینمای ایران / تازه اول راه است / یادداشتی بر فیلم «آن شب»

  چراغ جشنواره روشن شد / یادداشتی کوتاه بر فیلم «شنای پروانه»

  خانواده را داریم، پس همه چی حله / یادداشتی کوتاه بر فیلم «مصائب شیرین 2»

  آنها با جهان می رقصند / یادداشتی کوتاه برای فیلم «جهان با من برقص»

  بهترین های سینمای ایران در سال 1397 به انتخاب من

 

پربیننده ترین  مطالب هفته اخیر

 

وب سایت احمد شاهوند  >> یادداشت ها  >> مشاهده متن یادداشت ها

یادداشت های روزانه از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر - 10

اجرای درست چند پلان - سکانس / نگاهی کوتاه به فیلم های «آشفته گی»، «حمال طلا» و «ماجرای نیمروز2: رد خون»

:: 25 بهمن 1397  ::

بهنوش طباطبایی در نمایی از فیلم «ماجرای نیمروز2: رد خون»

 

وب سایت احمد شاهوند: ✍️یادداشت های کوتاه روزانه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

🔟 روز دهم

🔸«آشفته گی» (فریدون جیرانی)
فریدون جیرانی در مسیر جدید تجربه گرایی اش، اینبار شکل و شمایلی جدید در قاب بندی را برای روایت داستانی قدیمی و کهنه به کار گرفته که به اعتقاد بنده به نتیجه درخشانی ختم نشده است.
جیرانی که زمانی داستان گوی خوبی بود، تمام انرژی اش را صرف ساخت فضا کرده و از داستان غافل شده است.
امتیاز: 1 از 4

🔸«حمال طلا» (تورج اصلانی)
پلان سکانس های فکر شده و استادانه در کنار بازی خوب و تحسین برانگیز پیام احمدی نیا در برابر فیلمنامه ای دو پاره و نچندان جاندار، دومین - و نه اولین - فیلم بلند تورج اصلانی را تماشایی کرده است.
فیلم تا جایی که رضا و لویی برای اولین بار رودست می خورند، روپا و قدرتمند است.
امتیاز: 1.5 از 4

🔸«ماجرای نیمروز2: ردخون» (محمدحسین مهدویان)
محمدحسین مهدویان برخلاف «ماجرای نیمروز» که بر بازسازی مستندگونه وقایع سال 1361 تاکید داشت، در «رد خون» موفق می شود از بطن اتفاقات سال 1367 که به عملیات مرصاد ختم می شود، وجه دراماتیک اثر را پررنگ کرده و فیلم را متمرکز بر رابطه افشین، کمال و سیما کند. به همین دلیل است که عملیات مرصاد در فیلم در پس زمینه قرار می گیرد. همه چیز در فیلم خوب است. از کارگردانی و فیلمبرداری و تدوین و موسیقی گرفته تا طراحی صحنه درجه یک و بازی های تحسین برانگیز جواد عزتی، هادی حجازی فر و بهنوش طباطبایی.
امتیاز: 2 از 4

 

منبع: سی نت

523 - احمد شاهوند

...............................................

  اثر مرتبط:

ماجرای نیمروز2: رد خون (محمدحسین مهدویان)        >> مشاهده اطلاعات کامل

Header

::  نقل مطالب و عکس های اختصاصی وب سایت احمد شاهوند بدون ذکر نام نويسنده ممنوع است  ::

....................................................................................................................................................................................................

صفحه اصلی  |  درباره من   |  تماس با من

بهترین ها  | جشنواره فیلم فجر  | داستان کوتاه  | سریال  | سکانس ماندگار  | سینما خاطره  | گفتگو  | ورزشی  | یادداشت فیلم

.......................................................................................................................................................................

نفر سوم بهترین گزارش سینمایی

در دو دوره (1392 و 1395)

از جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی

نفر دوم بهترین صفحه آرا

در دو دوره (1393 و 1395)

از جشنواره مطبوعات

استان البرز

.......................................................................................................................................................................

  كليه حقوق اين سايت براي احمد شاهوند (www.AhmadShahvand.ir) محفوظ است.

Copyright © 2019 www.AhmadShahvand.ir All rights reserved

............................................................

طراحی و اجرا: Cinet Studio